Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Η Χαρά του Έρωτα

Λεπτομέρεια από έργο της Χαρούλας, που θα βρείτε εδώ

Τη γνωρίσαμε ως decouper ! Τη γνωρίσαμε ως ζωγράφο ! Τη γνωρίσαμε ως λάτρη της λογοτεχνίας ! Τη γνωρίσαμε ως τρυφερή bloggο-φίλη και ως δεινή συγγραφέα !   
Δεν μιλάω για άλλη παρά τη Χαρούλα μας, που την αγαπάμε απέραντα, 
γιατί και η ίδια τα κάνει όλα με Αγάπη !  
Ποιά, όμως, είναι άραγε η ερωτική Χαρά ;;; Η Χαρά γυναίκα ;;; 
Ποιά είναι : Η Χαρά του Έρωτα ;;;
Κι επειδή αυτή είναι η πρώτη μου ανάρτηση για τη νέα σεζόν μετά από απουσία αρκετών μηνών
(θα σας πω σε άλλη ανάρτηση, τα πώς και τα γιατί) 
με μεγάλη μου χαρά την αφιερώνω στην καρδιακή μου φίλη, που μου έδωσε το έναυσμα να ασχοληθώ με την blogg-οσφαιρα με όλες τις ... συνέπειες που αυτό έχει επιφέρει !

Ας γνωρίσουμε λοιπόν όλοι μαζί την ερωτική πλευρά της Χαρούλας, αυτής της Γυναίκας, που όλοι (μην πείτε το αντίθετο, θα πείτε ψέμματα) ξέραμε ότι υπάρχει 
αλλά δεν μπορούσαμε να την αποκωδικοποιήσουμε !

Ακολουθεί ένα αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο, το οποίο έχω την τιμή να απευθύνω στη Χαρούλα μας, και την καλώ να μας το απαντήσει , ώστε να γνωρίσουμε λίιιιιγο καλύτερα την γήινη πλευρά της Γυναίκας που αγαπήθηκε όσο λίγες στην blogg-όσφαιρα και από τις δύο πλευρές του Ατλαντικού ! 

Και για να μη με πείτε ζαβολιάρα, θα απαντήσω πρώτα εγω στο ερωτηματολόγιο,
γιατί ποτέ δεν θα ζητούσα κάτι, που δεν θα έκανα η ίδια !
Τώρα θα μου πείτε, σιγά το κριτήριο, ρε κοπελιά !
Αλλά, όπως καταλάβατε, ψάχνω τρόπο να πείσω τη Χαρούλα να απαντήσει
και είναι κομματάκι μακριά για να της δώσω με το ζόρι τον ορό της αλήθειας !

Πάμε λοιπόν :

- Ποιό θεωρείς ότι είναι το ποιο ερωτικό στοιχείο στην εξωτερική σου εμφάνιση ;

   Θα ήθελα να πω το σώμα μου, αλλά για την ώρα θα πω μόνο τα μάτια ...

- Ποιό σημείο στο σώμα ενός άνδρα προσελκύει το οπτικό σου ενδιαφέρον ;

   Τα οπίσθια ! Δια τί να το κρύψωμεν άλλωστε ! Εννίοτε και τις γάμπες ...

  - Πώς αντιδράς, όταν σε φλερτάρει ένας άνδρας που σου αρέσει ;

   Αντιδρώ σαν αυτιστικό, γιατί μου προκαλεί εκνευρισμό ! Τί να πει κανείς ...

- Σου αρέσει να είσαι το αντικείμενο ερωτικής έριδας μεταξύ δύο (ή περισσοτέρων) ανδρών ;

   Φυσικά ! Τί πιο κολακευτικό από το να σφάζονατι παλικάρια στα πόδια μου ! Αρκεί να μη βλέπουν   ότι χαίρομαι, διότι είμαι και Κιουρία !

- Τί χρώμα έχουν κατά τη γνώμη σου τα πιο ερωτικά γυναικεία εσώρουχα ;

   Μαύρα ! Υπάρχει κάτι άλλο και δεν το ξέρω ;;;;;;    

- Τον ιδανικό εραστή πρέπει να τον απασχολεί, τί εντύπωση δίνει το γυμνό του κορμί ;

   Δύσκολη ερώτηση ! Ε, δεν πρέπει να τον απασχολεί λίγο ;;; Τί, μόνο εμένα θα απασχολεί ;;;

- Όταν κάποιος σε διεκδικεί, τί είδους δώρο θα πρέπει να σου κάνει, ώστε να είναι πιο εύκολο να   κάμψει τις αντιστάσεις σου ; (λουλούδια, κόσμημα, ταξίδι, άλλο ...) 

   Διαμαντένια σκουλαρίκια συνοδευόμενα από μια τεράστια τριανταφυλλένια ανθοδέσμη και αεροπορικά εισιτήρια για Παρίσι ! Κι ύστερα ξύπνησα ...

- Ποιά είναι η πιο αισθαντική ατάκα που σου έχει πει ένας άνδρας ;

   "Είσαι ηφαίστειο !"

- Ποιά είναι η πιο αισθαντική ατάκα που εσύ έχεις πει σε έναν άνδρα ;

   "Σε θέλω !" Δεν είναι τα λόγια, είναι ο τρόπος !

- Πιστεύεις ότι στον έρωτα "όλα επιτρέπονται" ;

  Όταν υπάρχει συναίνεση όλων των συμμετεχόντων και δεν κινδυνεύει κανείς, why not ;;;

- Ποιόν σταρ θεωρείς άκρως ερωτεύσιμο ;

  Charlton Heston στην ταινία Μπεν Χουρ ! Έχετε δει πώς τραβάει κουπί στη γαλέρα ;;; Απαπαααα ...
  Αρκεί να μην μου θυμίζετε, τι υποστήριζε για την οπλοκατοχή ο συγχωρεμένος !

- Με ποιά ρομαντική ηρωίδα της λογοτεχνίας θα παρομοίαζες τον εαυτό σου ;

   Στα νιάτα μου με την Καρένινα του Τολστόι (κλάμα μέχρι τελικής πτώσεως ... στις ράγες του     τραίνου !), στα ωριμότερά μου στην Μάριαν Ντάσγουντ της Τζέην Όστιν. 

- Με ποιό πρόσωπο της παγκόσμιας ιστορίας θα ηθελες να συνάψεις σχέση ;

   Με τον Τσε Γκε Βάρα ! Να με ερωτευτεί όμως ,όχι να το παίζω Καρένινα !

- Τί γνώμη έχεις για τη διαφορά ηλικίας στον έρωτα ;

   Ο έρως χρόνια δεν κοιτά ! Εξακριβωμένο !

- Πιστεύεις ότι όσο μεγαλώνεις γίνεσαι όλο και πιο ερωτική ;

   Με τίποτα !

- Περίγραψέ μας ένα ρομαντικό τοπίο, που είναι για σένα ιδεώδες.

   Σαλέ στην Ελβετία, έξω χιόνι, μέσα τζάκι και φλοκάτες ! Τίποτα πρωτότυπο προφανώς ...

- Τί θα ήθελες να ακούσεις από έναν άνδρα που θα σου έκανε ερωτική εξομολόγηση ;

   "Δεν μοιάζεις με τίποτα που έχω γνωρίσει !"

- Τί μουσική θα ήθελες να ακούς σε μια νύχτα ερωτικού πάθους ;  

   Σίγουρα όχι κλασσική.

- Ποιό ελληνικό τραγούδι περιγράφει κατά τη γνωμη σου την απόλυτη ερωτική οδύνη ;

  "Μ' όποια να ΄ναι", Στίχοι : Λευτέρης Παπαδόπουλος, Μουσική : Ηλίας Μακρίδης

  http://www.youtube.com/watch?v=NkqQVg96zBM

  - Τί γνώμη έχεις για τη Μεσσαλίνα ;

   Συμπαθητικό κορίτσι, αλλά λίγο μπερδεμένο, βρε παιδί μου ...

- Πώς θα συμβούλευες μια γυναίκα να αντιδράσει, όταν το αντικείμενο του πόθου της, δεν της δίνει 
   καμία σημασία ;

    Θα της έλεγα : "Τί κάθεσαι και περιμένεις σαν τον Βούδα ;;; Κουνήσου λίγο !!!"

- Ερωτική γεννιέσαι ή γίνεσαι ;;;
   Άν δεν γεννηθείς, δύσκολα γίνεσαι ...
   Άτιμη μοίρα ...


Και για να δέσει το γλυκό, ρίξτε μια ματιά στο βιντεάκι που μας έστειλε η AFRA στα σχόλια :

http://www.youtube.com/watch?v=sXhXJqur3_w&list=RD02sXhXJqur3_w

Είναι μέσα στο πνεύμα της ανάρτησης ! Γειά σου  AFRA με τα ωραία σου !!!!

Κλείνω το ερωτηματολόγιο με ένα από τα ελάχιστα crafts τα οποία κατάφερα να φτιάξω τους τελευταίους μήνες. Μία θήκη γυαλιών με decoupage από λεπτομέρεια ενός ερωτικού (τυχαίο ;;; δε νομίζω !) πίνακα της Tamara de Lempicka με τίτλο "The Dream", ο οποίος απεικονίζει την ερωμένη της ζωγράφου ! 

                                             Ιδού η θήκη γυαλιών :


    
 Ιδού το έργο :

The Dream



           Χαρούλα περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία τις δικές σου απαντήσεις !!!

Μέχρι τότε :
      
   Σας φιλώ απέραντα και Χαίρομαι πολύ που Σας ξαναβρίσκω !
Όσες με έχετε γνωρίσει από το σπιτάκι αυτό, ξέρετε ότι είμαι πειραχτήρι 
και όσες δεν με έχετε γνωρίσει ακόμα ... δεν ξέρετε τί χάνετε !!!
Θα προσπαθήσω να τα λέμε πιο συχνά !
Κουράγιο σε όλους !!! 
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑ !!!!!!!

208 σχόλια:

  1. Φωτεινή, Χαρά (κατά το Ρουβά, Ψινάκη)... ...ντροπή σας, ντροπή σας!!! Είστε του Σατανά!!! Μετανοείτε!!! χχχχχααααααα,,,, Θα επανέλθω φυσικά... αυτή είναι η πρώτη αντίδραση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετανοημένες είμαστε, τί εννοείς ;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Εχει δίκιο η προλαλήσασα,μόνο που κάποιες έχουν ακόμα το χρόνο να επανορθώσουν...

      Διαγραφή
    3. ναι χαρουκλακι ....αυτο κανει η πανω πανω....προσπαθει να τα μπαλωσειιι!αλλα ειναι ο εγκεφαλος,στο λεωωω ....η φωτεινη απλα τα μετεφερε..και εγω ....εγω δε παιζω κανεναν ρολο σε αυτη την ιστορια!

      Διαγραφή
    4. Δε μου λες, το καρναβάλι τί ντύνεσαι ;;; Μαύρη Κουκούλα ;;; Ή Οσία Μισιρλού ;;;; Θου Κύριε !!!!!

      Διαγραφή
    5. Ε όχι ίσα κι όμοια !!!!!! Ένας είναι ο πραγματικός Μύθος !!!!

      Διαγραφή
    6. Ναι, λες και δεν ήταν ικανή η Πατρινιά να το σκεφτεί μόνη της!!! Φυσικά και θα μπορούσα να με συνένοχος, αλλά η μικρά έδρασε αφ'εαυτού της. Μη την υποτιμούμε...

      Διαγραφή
    7. παιδαρε μου εσυυυυυυυυ!.........ευχομαι να εννοεις εμενα χαχαχαα

      Διαγραφή
    8. Οπου ίντριγκα δνε χρειάζεται ν αναρωτιέσαι ποιός είναι απο κάτω,τη χωράει κιόλας...
      Η αλλη πού άνοιξε το χορό (υστερα έχει άγχος λέει για την έκθεση) πού χάθηκε, μη την πάρουν τα σκάγια ;;;

      Διαγραφή
    9. ΕΠΙΤΕΕΛΟΥς!δεν ειμαι η μονη κοντη!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    10. Ναι, είμαστε ισοπαλία 2-2(ψηλές-κοντές)

      Διαγραφή
    11. Εσένα λέει... ό,τι θες καταλαβαίνεις!

      Διαγραφή
    12. Παιδιά, το παίρνω όλο πάνω μου ! Πυροβολάτεεεεεεεε ...

      Διαγραφή
    13. Εχω μερίδιο ευθύνης οταν σ έστειλα το Καλοκαίρι στο στόμα του λύκου!καλά να πάθω

      Διαγραφή
    14. Έλειψαν οι κατασκηνώσεις; Τόσα είχες να την στείλεις; Στην λυκοφωλιά;;;

      Διαγραφή
    15. Ηθελε βλέπεις να γίνει πορτραιτίστας,μπας κι εγκατασταθεί στην Πλ.Γεωργίου

      Διαγραφή
    16. Τελικά ούτε πορτραιτίστας έγινα ούτε τίποτα ! Μόνο που γύρισα με δαγκωματιές από την λυκοφωλιά ! χαχαχαα

      Διαγραφή
    17. Απαπαπα πως σριμοχτήκατε εδώ μέσα και δεν μπορεί να μπει κανείς;; ζορίστηκα να μπώ.. σας χαιρέτησα;; δεν σας χαιρέτησα..!!! αλλοοόο!!! 178 σκαλοπάτια θα κατεβω;;; ωχ!!! κουτρουβαλώντας θα παω ..χι.χιχ.

      Διαγραφή
  2. αχαχαχαααααααααααα....εδω ειμαι και περιμεεεενωωω ...χιχιχιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μετά απο αυτό το ξεγύμνωμα περιμένεις πελάτες;;;; Ο,.τι κατακάθι τση κοινωνίας των Πατρών θα σου πλακώσει και θα κοιτάς τα οπίσθιά τους, άντε και τις γάμπες τους!!!!χαχαχαχαχα
    Οσο για μένα...με λυπάμαι,αμα έχω τέτοιες φίλες τι τους θέλω τους εχθρούς! Οχι που δε θ απαντήσω!Τέτοιο ξεφτιλίκι να το χάσω;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιΙΙΙΙΙ!

      Διαγραφή
    2. οι 2 απο πανω φταινε...εγω ...τους ειπα να μη το κανουν!αλλα επεμενε η Μαρια

      Διαγραφή
    3. Ξέχασα να σχολιάσω το έργον, δικαίως η καλλονή σ ε παρέπεμψε σ εμένα αφιερώνοντας μου τέτοια μνημειώδη ανάρτηση. Σ Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
    4. Α έτσι εεεε ;;;; Οι 2 από πάνω φταίνε, εεεε ;;;; Χμ ναι σε πιστέψαμε τωρα !!!!

      Διαγραφή
    5. Χαρούλα, και ο πελάτης έχει ψυχή ! Εσύ να ετοιμάζεις τις απαντήσεις κι άσε με μένα !!!!!!

      Διαγραφή
    6. Το ποιος είναι ο ιθύνων νους(άστο μη το μεταφράζεις) αυτής της ανάρτησης,τακιμιάσατε με το λωλό απο την Πάτρα,που χρησιμοποίησα όλα τα μέσα να την συνεφέρω και να επανέλθει...πού να ξερα!!!

      Διαγραφή
    7. Δε λένε "Κάνε το καλό και ρίξ'το στο γυαλό" ; Ε, εσύ το ΄ριξες στο λωλό ! χχχχχαααααααα

      Διαγραφή
    8. ΤΗΝ ΣΥΝΕΦΕΡΕΣ παντως!!!!!!χαχαχααααααα
      ζουμε παλι εποχες Κωμειδυλλιου!

      Διαγραφή
    9. Σνιφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφφ μια ωρα εγραφα και χαθηκε το σχολιο μου..πηγα να σφηναρω.. όπως το συνηθίζω και σε άλλα μπλοκ..χι.χι. αλλά που να αφήσετε χώρο.πως θα κατέβω 178 σκαλοπατια η γυναικα;; απαπαπα..!!!..

      Διαγραφή
  4. θα χάσω και την τελευταία ικμάδα σοβαρότητας...
    Φωτεινή, δε θα φταίω εγω αν σου κόψει την Καλημέρα που ξανάρχισε ο υψηλός φίλος μου στας Πάτρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ ! Αυτό δεν το σκέφτηκα !!!! Δε βαριέσαι, χαλάλι !!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μ αρέσει που νόμιζα οτι έκανα μία δακρύβρεχτη ανάρτηση πού να ξερα η αθώα νεάνις...

      Διαγραφή
    3. Όποιος δεν ξέρει ρωτάει ! Γι' αυτό κι εγώ ρωτάω, για να μάθω !!!!

      Διαγραφή
  5. Συγνώμη αλλά νομίζω πως έχουμε ξεφύγει από την ουσία της ανάρτησης... και ξέρετε πόσο δεν μου αρέσει αυτό!!! Φωτεινούλα μου... για πόσους συναινετικούς μιλάμε;;; Έχουμε κάποιο όριο εδώ; Παιδί μου εννοώ... πούλμαν νοικιάζουμε; Μίλα Βεζούβιε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο ανέκδοτο,τώρα κυκλοφόρησε;;;;Ποτέ δεν ξεφεύγεις απο τον καίριο σχολιασμό μιας ανάρτησης,φτου σου!

      Διαγραφή
    2. Παιδιά, παπαριάσαμε από τις ροχάλες ! Εμείς εδώ κάνουμε μια πολύ σοβαρη δουλεια ! Τί ΄ν αυτά ;;; χχχααααααα

      Διαγραφή
    3. Μαράκι, πας φιρί φιρί για λεπτομέρειες ;;; Άσε θα τα πούμε πιο μικρές ώρες ...

      Διαγραφή
    4. Έρχονται και οι μικρές ώρες... οσονούπω...

      Διαγραφή
    5. Σουσου, μαζέψου και μη με πιλατεύεις ...

      Διαγραφή
  6. - Ποιό θεωρείς ότι είναι το ποιο ερωτικό στοιχείο στην εξωτερική σου εμφάνιση ;

       Eδω τ αποθανάτισε http://pnoestexnis.blogspot.gr/search?updated-max=2013-09-03T22:48:00%2B03:00&max-results=2#.UmKZDfl7Iqw μια Παγκοσμίου φήμης ζωγράφος να τα παραβλέψω εγω;

    - Ποιό σημείο στο σώμα ενός άνδρα προσελκύει το οπτικό σου ενδιαφέρον ;

       Δεν είμαι χαμηλοβλεπούσα όπως εσύ Φωτεινή μου,εγω περπατώ με το κεφάλι ψηλά (μέχρι πριν αυτή την ανάρτηση τουλάχιστον), κοιτάζω κατα΄πρόσωπο γιατί είμαι φυσιογνωμιστής. Η μύτη λοιπόν συγκεντρώνει το ενδιαφερον μου

      - Πώς αντιδράς, όταν σε φλερτάρει ένας άνδρας που σου αρέσει ;

     Δύο αυτιστικά! φρόντισε να μην είμαστε στον ίδιο χωρο

    - Σου αρέσει να είσαι το αντικείμενο ερωτικής έριδας μεταξύ δύο (ή περισσοτέρων) ανδρών ;

    Μα ποιά είμαι τέλος πάντων;;;η Μαρία η Πενταγιώτισσα!

    - Τί χρώμα έχουν κατά τη γνώμη σου τα πιο ερωτικά γυναικεία εσώρουχα ; 

    Πριν ξεσκιστούν εννοείς;

    - Τον ιδανικό εραστή πρέπει να τον απασχολεί, τί εντύπωση δίνει το γυμνό του κορμί ;

    Αν δεν είναι ο Πάγκαλος,θα πρεπε

    - Όταν κάποιος σε διεκδικεί, τί είδους δώρο θα πρέπει να σου κάνει, ώστε να είναι πιο εύκολο να   κάμψει τις αντιστάσεις σου ; (λουλούδια, κόσμημα, ταξίδι, άλλο ...) 

    Τον ουρανό με τ άστρα!γιατί είμαι και ακριβή γκόμενα

    - Ποιά είναι η πιο αισθαντική ατάκα που σου έχει πει ένας άνδρας ;

    “Απο πότε ανέβηκε ο Βύζας (Μεγάρων= ποδοσφαιρική ομάδα.Υπάρχει ακόμα; θα σας γελάσω )στην Α”. Εθνική;”

    - Ποιά είναι η πιο αισθαντική ατάκα που εσύ έχεις πει σε έναν άνδρα ;

    Τσάμπα καίει η λάμπα...

    - Πιστεύεις ότι στον έρωτα "όλα επιτρέπονται" ;

    ΑΝ δεν έχεις δυσανεξία σε κάτι

    - Ποιόν σταρ θεωρείς άκρως ερωτεύσιμο ;

    Α, δεν έχω αντρικά πρότυπα. Είμαι απο το ζενίθ στο ναδίρ και τούμπαλιν,π.χ Αλαίν Ντελόν αλλά και Ζαν Πωλ Μπελμοντό, Ρίτσαρντ Γκηρ και Ρόμπερντ Ρεντφορντ , Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και Βιττόριο Γκάσμαν

    - Με ποιά ρομαντική ηρωίδα της λογοτεχνίας θα παρομοίαζες τον εαυτό σου ;

    Με την Ωραία Κοιμωμένη. Εγω κοιμάμαι κι η τύχη μου δουλεύει!

    - Με ποιό πρόσωπο της παγκόσμιας ιστορίας θα ηθελες να συνάψεις σχέση ;
    Πάλι θα τσακωθούμε; Τον Τσε φυσικά κι ας με γύριζε με τη μοτοσυκλέτα όλη τη Νότιο Αμερική!

    - Τί γνώμη έχεις για τη διαφορά ηλικίας στον έρωτα ;

    Υπάρχει ηλικία στον έρωτα;

    - Πιστεύεις ότι όσο μεγαλώνεις γίνεσαι όλο και πιο ερωτική ;

    Ελα μου ντε!!!

    - Περίγραψέ μας ένα ρομαντικό τοπίο, που είναι για σένα ιδεώδες.

    Μία γόνδολα στη Βενετία! Μόνο να μην με πιάσουν τ αρθριτικά μου

    - Τί θα ήθελες να ακούσεις από έναν άνδρα που θα σου έκανε ερωτική εξομολόγηση ;

       "Μετά απο σένα το τίποτα, μετά απο σένα το χάος"

    - Τί μουσική θα ήθελες να ακούς σε μια νύχτα ερωτικού πάθους ;   

     Το σάουντρακ των 9 1/2 βδομάδων,να αποδίδω

    - Ποιό ελληνικό τραγούδι περιγράφει κατά τη γνωμη σου την απόλυτη ερωτική οδύνη ;

    “ Μου θυμίζεις τη μάνα μου”
    http://youtu.be/CAoTFX-qxyY
      - Τί γνώμη έχεις για τη Μεσσαλίνα ;

    Παρεξηγημένο άτομο

    - Πώς θα συμβούλευες μια γυναίκα να αντιδράσει, όταν το αντικείμενο του πόθου της, δεν της δίνει 
       καμία σημασία ;

    Μόνο η βελόνα στέκεται ακίνητη να περάσει η κλωστή.

    - Ερωτική γεννιέσαι ή γίνεσαι ;;;
    Δυστυχώς γίνεσαι κι αν δε γίνεσαι απο μόνη σου σ ε κάνουν οι άλλοι ...ιδού το ζωντανό παράδειγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ιιιιιιιιιιι....πονηρή αλεπού...Βρήκες τρόπο να τα βολέψεις όλα!!!

      Διαγραφή
    2. Μαράκι, είδες τί πονήρω που είναι ;;;;;;; Την έκανε αλα Γαλλικά !!!! Πονήρωωωωωωω !!!!

      Διαγραφή
    3. Βρε χαμένα πιστέψατε ποτέ οτι θα με στριμώξετε;;; Γι αυτό μένω ανεκπλήρωτος...

      Διαγραφή
    4. προτεινω να ανεβασουμε τις απαντησεις της στις αναρτησεις μας!

      Διαγραφή
    5. Μωρέ, έχε χάρη που έχεις πλάτες σε Ευρώπη και Αμερική, αλλιώς θα σου ΄λεγα εγ'ω, αλεπού ε αλεπού !!!!

      Διαγραφή
    6. Μισιρλούκο, της χρειάζεται, δεν της χρειάζεται ;;;

      Διαγραφή
    7. Δεν κιοτεύω,απλά βιαζοσουν να διαβάσεις τις απαντήσεις μου.Κάνε λοιπόν τώρα κριτική ή κρατ'ήσου οταν θα την ανεβάσω εγω

      Διαγραφή
    8. φυσικααααααααααααα της χρειαζεται της μουσιτσας!!!!

      Διαγραφή
    9. Είδες τωρα εκανε κωλοτούμπουλα ο Καρατζαφέρης ! Θα τις ανεβάσει λέει τις απαντησεις της σε ανάρτηση. Για να δούμε ...

      Διαγραφή
    10. Βρε ουυυυυστ που θα με πεις Καρατζαφέρη! Δυο ημερών ανάρτηση επιπέδου θα την κατεβάσω ν ανεβάσω τα αίσχη που σκηνοθετήσατε. Εχω αποδείξει οτι γίνομαι σούργελο και δε κολλάω, τα σοβαρά μπλογκς να προκαλέσεις να δούμε μαγκιά...
      Ακου κωλοτούμπας,ποιός εγωωωωωωωωωωωωωωωω

      Διαγραφή
    11. Το ξέρω Τζάντε μου ότι δεν κολλάς ! Γι΄αυτό κι εγώ έχω κολλήσει μαζί σου ! Όσο για τα σοβαρά μπλογκς, άστα στο όνειρό τους να αρμενίζουν ...

      Διαγραφή
    12. δε θελω τετοιαααααα!ο Παναγιωτακης θα καθαρισει!!!!

      Διαγραφή
    13. Ευτυχώς που θα βρεθεί κάποιος να καθαρίσει, γιατί εγώ δεν ...

      Διαγραφή
    14. μαρη εσενα θα καθαρισω που διεκδικεις την ζαργανα μου!απαπαααα...τιιι δε καταλαβαινεις????

      Διαγραφή
    15. Σιγά τα αίματα ρε μοβόρε!Καθαρίζω και μόνη μου αμα λάχει
      Εγω γελάω γιατί κάνουμε αναρτήσεις για να παίζουμε μπάλα στα σχόλια.Είμαστε καλά γιατρέ μου;

      Διαγραφή
    16. Άλα λέμε τα αλάνιααααα ...
      Λείπω τόσο καιρό που ούτε η μάνα μου δεν μπαίνει στο μπλογκ ! χχχχααααααα
      Το μαγαζί είναι πριβέ για πάρτη μας ! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    17. αααχχχ θα μας ανακαλυψει η Σωσωκα και να δω απο ποιο γκατζετ θα την κοπανησουμε!!!!!!!!ααααχχχχ

      Διαγραφή
    18. Όντως, θέλω να διαβάσω σχόλια Σωσούς !

      Διαγραφή
    19. Η Σωσώ απαξιεί να μπλέκεται σε τέτοιες καταστάσεις.Θα μου πεί εκεί που έμπλεξες βγάλτα πέρα μόνη σου. Η Μπάρμπυ θα μας σώσει

      Διαγραφή
    20. Ο Υάκινθος παιδιά... να κάνει το θάμα του... μόνο έτσι!

      Διαγραφή
    21. ΘΕΕΣ !!!!!!!!!
      Προσκυνώ κυρίες μου!

      Είδατε; Όποια παρακολουθεί το Βύζαντα ξέρει κι από τρίπλες!
      ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

      Διαγραφή
    22. η Μπαρμπυ μελετά,και δεν παιζει!!ξαφνιαζεται με το θέμα!δεν μπορεί! ποιος εμπλεξε τη Φωτεινούλα;

      Διαγραφή
    23. ....Ποιος έμπλεξε τη Φωτεινούλα; Ή ΠΟΙΟΝ έμπλεξε η Φωτεινούλα;

      Διαγραφή
    24. Νίκη μου 1000 ΕΥΓΕ το θέτεις απόλυτα σωστά,αλλά να ομολογήσω οτι... μ άρεσε,χαχαχαχα

      Διαγραφή
    25. Ααα σόρρυ ξέχασα
      μΑ τις ποδοσφαιρικές μου γνώσεις θαύμασε κι ο θαυμαστής μου κι ανεφώνησε αυτό που έγραψα.Τι νόμιοζες στη μέση της Πανεπιστημίου,μπορούσε να δεί κάτι άλλο;;;;μπαααα
      Ακτινοβολώ ποδοσφαιροφιλία!

      Διαγραφή
    26. Ε δεν θα μας βγει και η Φωτεινή λάδι και θα την πληρώσουν αθώες ψυχές!!!

      Διαγραφή
    27. Να προσέχει ο άμαχος πληθυσμός...ο αμέτοχος...χμ

      Διαγραφή
    28. Εγώ είμαι αυτή! Ευχαριστώ Χαρουλίτα.. θα προσέχω...

      Διαγραφή
    29. Είμαι αθώα, είμαι θύμα, με παρέσυραν, με απείλησαν !!!!!!
      Αυτή είναι η αλήθεια και μόνο η αλήθεια (με φόβο και πολύ πάθος !!!)

      Διαγραφή
    30. Και όπως κατέβαινα ...νά ενα πλατύσκαλο.. και ειπα να ξαποστάσω λίγο.. αλλά και εδώ συνωστισμός Φωτεινακι μου.. πα..πα.. ξεπέρασες και την δασκάλα σου.. !!!!! αθώο μου παιδι..!!!!!

      Διαγραφή
    31. Την σκαπούλαρες μια χαρά .... ΧΑΡΑ μου απαντήσεις αντάξιες σου.. οχι που θα σε δυσκόλευε..το ερωτηματολόγιο..!! χιχ.χι... κατι τέτοια τα μασας εσύ... δεν ήξερε το Φωτεινάκι...δεν ρώταγε;;;χι.χιχ.

      Διαγραφή
    32. Τα νιάνιαρα θα μας βάλουν τα γυαλιά στις παλιές καραβάνες Ρούλα μου,μπορούσε ποτέ να συμβεί;;;;;

      Διαγραφή
  7. Bύζα Μεγάρων, είσαι Θεά !!!!!!!!!!!
    Μια ολάκερη ανάρτηση για πάρτη σου. ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ !!!!!!!
    Φωτεινούλα, χαίρομαι που ακούω νέα σου. Καλόγουστη πολύ η θήκη των γυαλιών,
    συνέχισε όμως, μη χάνεσαι !
    Πολλά φιλιά σε σένα Φωτεινή, στην περί ου ο λόγος και σε όλο τούτο το
    american bar !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Της αξίζουν πολλές αναρτήσεις, της Βύζας Μεγάρων !
      Γεια σου Σοφάκι μου ! Θα προσπαθήσω να μη χάνομαι, γιατί μου έχετε λείψει ! Σε φιλώ πολύ πολύ !

      Διαγραφή
    2. Α κλείνεται κιόλας; χχχχχχααααααααα

      Διαγραφή
    3. Μη σου πω ότι μπορεί να ανοίγεται κιόλας ...

      Διαγραφή
    4. Ο Βύζας καλή μου... η Βύζα-της Βύζας είναι άλλο...

      Διαγραφή
    5. O Βύζας,του Βύζαντα, νάμαστε σωστοί γραμματικά εκτός των άλλων

      Διαγραφή
    6. Ναι, ας κρατήσουμε ένα επιπεδο ...

      Διαγραφή
    7. Αυτά κάνεις και μας κολλάς στον τοίχο...

      Διαγραφή
  8. ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ,ΓΙΑΤΙ ΕΣΑΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ ΘΕΛΩ!!!!!
    ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΔΑΛΟ ΚΑΤΣΙΚΙ!
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ, ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ!!!
    ΤΕΛΕΙΑ Η ΘΗΚΗ ΤΩΝ ΓΥΑΛΙΩΝ!
    ΜΗ ΧΑΝΕΣΑΙ, ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιές εμάς Ρένα, γιατί είμαστε θίασος,ξεκαθάρισε μην έχουμε μαλλιοτραβήγματα για τη μαρκίζα

      Διαγραφή
    2. Είδες τα χαϊρια μας,Κα Προέδρου μου ;;; Για την κατασκήνωση είμαστε σίγουρα ! Δεν ξέρω μην είμαστε και για πουθενά αλλού !

      Διαγραφή
    3. χι..χι.χι.χι.χι.χι.χιχ...... ο Θίασος των μπλοκατζίδων!!!.απο τωρα αρχίσατε τα της μαρκίζας!!!!! ..εμεις τι ρόλο θα παιξουμε;;; και μην μου πειτε κανένα.. γιατι θα πεθααααανω..!!χι.χιχ...εγω θα παιζω μπαλα εδώ μονη μου γιατί δεν πιστευω.. οτι θα ανέβει ξανα μεχρι εδώ καμια..χι.χιχ..
      συνεχίζω το κατεβασμα.. ..χαμηλα.. πιο χαμηλα... καλε αυτό μου θυμησε ενα τραγουδακι μιας αηδού..!!! χι.χι. το εγραψα με ήτα γιατί αλλο θα διαβάζατε..!!

      Διαγραφή
  9. Καλά...δεν "παίζεστε " και οι δυο σας!!!!!!!!!!Φοβερές!!!!!!!!!Με μεγάλα κέφια επέστρεψες Φωτεινή!!!!!!Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αιδως Αργειοι!!Με κανατε να βγω απο τη νιρβανα μου!!Και οτι ειχα αρχισει να απαρνιεμαι τα γηινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην ανησυχείς Άφρα μου... με εξωγήινους νταραβερίζεσαι και πάλι... οπότε όλα οκ...χαχα

      Διαγραφή
    2. Τί Αιδώς και Εκείς, Άφρα βγες απ' τη Νιρβάνα και ρίξου στα γήινα, γιατί χανόμαστε ! Φιλιά απέραντα !!!!!

      Διαγραφή
    3. Αφρα καταλυτική η παρέμβασή σου επι της διαδικασία, αργείς αλλά πετυχαίνεις Κέντρο!

      Διαγραφή
  11. http://www.youtube.com/watch?v=sXhXJqur3_w&list=RD02sXhXJqur3_w
    ...ειστε αμαρτωλοι...ειστε αμαρτωλοι!!!!
    Παει χαμενος τοσος διαλογισμος!!!Με κολασατε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εγω θα ηθελα να μιλησω για τη θηκη των γυαλιων αλλα με κοβετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι, μίλησέ μας για την ερωμένη της ζωγράφου !!!

      Διαγραφή
    2. Τόση ώρα δεν μιλάμε για την θήκη;;;

      Διαγραφή
    3. Για θήκη μιλάμε, αλλά όχι γυαλιών ! Μιλάμε για γαμοθήκες ! Θυμάστε τις γαμοθήκες που έφτιαχνε η Χαρά ;;; ε αυτές ! χχχχαααααααα

      Διαγραφή
    4. Η ερωμένη της ζωγράφου; Τι έχεις βάλει πάνω στην θήκη Φωτεινή;

      Διαγραφή
    5. Τις διαβάζουμε τις αναρτήσεις, δεν τις ξεπέτάμε ! Είπαμε, είναι η ερρωμένη της Tamara de Lempicka ! Η Ραφαέλα ! Tί ντεν καταλαβαίνεις ;;; Κάτσε εσύ μόνο στα μολύβια !!!!

      Διαγραφή
    6. Ναι με τόσο πικάντικο ερωτηματολόγιο, την Ταμάρα θα κοίταγα!

      Διαγραφή
    7. Παίζω σε ανάρτηση λεσβίας ζωγράφου;;;; Unpossible

      Διαγραφή
    8. Εγώ να δεις... που θα πατάς Βιλλιώτη ζωγράφος και θα βγαίνει αυτό!!!

      Διαγραφή
  13. Χαρα, εαν ειναι η θηκη που σου εδωσα να φτιαξεις, εγινε απιθανη. Δεν το περιμενα να μεταμορφωθει ετσι. Αλλα τι λεω?? Γιατι μου προξενει εκπληξη?? Απο εσενα επρεπε να το περιμενω οτι θα .......μεγαλουργησεις!!!!!!
    φιλαααακια
    Αννα Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πού να ξεκινήσω τώρα ;
      Σ΄ευχαριστώ πάντως για την επίσκεψη, καλή μου Άννα Ρ. Να είσαι καλά !

      Διαγραφή
    2. Με λένε Φωτεινή και είμαι εντάξει... από κει...

      Διαγραφή
    3. ...και η Χαρά είναι καλεσμένη και ανακρινόμενη σ'αυτήν την ανάρτηση και έχει δώσει ρέστα!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Τα είπαμε τα συμφωνήσαμε,η κοπέλα έκανε λάθος πόρτα,δώστε της άφεση (για την Αννα Ρ, ομιλώ)

      Διαγραφή
    5. Μαριάννα μου σ ε τέτοια πρό(σ)κληση δεν μπορούσα να μην συμπεριφερθώ τζογαδόρικα! Μου είπε Τα βλέπω",είπα "τα ρέστα μου"(τώρα δε ξέρω ποιός κερδίζει γιατί τέτοιο χαρτί δεν έχω παίξει ποτέ,απ ό,τι ακούω λέω)

      Διαγραφή
    6. σε ποσα πλατυσκαλα να σταματησω μου λέτε;; της κολασεως γινεται εδώ μεσα και εγώ να λειπω απο την κολαση δεν γινεται .. θα με αν ανεχτήτε με το ετσι θελετε..χι.χιχ...

      Διαγραφή
  14. Φωτεινούλα, άργησες αλλά μας αποζημίωσες!!!!! χαχαχα, ακόμα γελάω!!!!!!
    Η θήκη βέβαια είναι, και αυτή, τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε βλέπω, Marie-Anneούλα μουυυυ !!! Αν μη τι άλλο το γέλιο επιτρέπεται !!!! χαχαχαχαχα
      Θα έρθω να σε συναντήσω ...

      Διαγραφή
  15. Μόλις πληροφορήθηκα περί της αναρτήσεως (καθότι είχα λιγες ημέρες και πηγαινα από κάτω προς τα πάνω , και δεν θέλω και σχόλια) αλλά αυτό που είδαν και διάβασαν τα ματάκια μου είναι πέραν κάθε φαντασίας και όχι μόνον!! Κυρίες μου, Φωτεινή και Χαρά, μια χαρά σας βρίσκω!! Διαβολικά ειλικρινείς , αλλά και αθεράπευτα ρομαντικές!!
    Φωτεινούλα, πολύ χαίρομαι που σε "ξαναβλέπω" στη γειτονιά ! Να σουλατσαρίζεις πιο συχνά για να σε χαιρόμαστε κι εμείς , όχι μόνο οι φάκελλοι !!! Φιλάκια πολλά και δυνατά ! Μου'λειψες, βρε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπίτα με ξαφνιάζεις και "διαβολικά ειλικρινής" και "αθεράπευτα ρομαντική'...;;;; Θα τα ξαναδώ να επανεξετάσω γιατρέ μου

      Διαγραφή
    2. Δίκιο έχει το κορίτσι Χαρά μου ! Έχε το νου σου όταν μιλάμε ! Ακριβώς έτσι είναι !!!
      Καλώς την Πεπίτα μου, που τα πιάνει όλα στον αέρα !!!!

      Διαγραφή
    3. Τι να πω για το "κορίτσι";;; Ξεκινά μια υπέροχη εβδομάδα για μένα το 50κόριτσο!! Να'σαι καλά, μικρό μου!!

      Διαγραφή
    4. Ξέρω γω, τί λέω ! Μην κοιτάς που το παίζω ... χαλαρή !!!

      Διαγραφή
    5. Αν αρχίσουμε να λέμε ηλικίίίεες...θα γελάσει καθε πικραμένος, άστο λοιπόν ΚΟΡΙΤΣΙ μου

      Διαγραφή
    6. Δε βαριέστε, καλά να ΄μαστε να μεγαλώνουμε ...
      Και τα γκρίζα έχουν τη γοητεία τους, άλλο που δε φαίνονται κάτω απ' τη βαφή ...

      Διαγραφή
  16. Ηρθα να πω μιαν καλησπέρα , αλλά τι με περίμενε! Μπα λέω λάθος στο μπλογκ της Χαράς είμαι !! Ποιός νομίζει ότι μπορεί να στριμώξει τη Χαρά !!
    Γέλασα με όλες τις απαντήσεις !! Φωτεινή είσαι ακριβοθώρητη και δεν σε γνωρίζω , αλλά την Χαρά την απόλαυσα και εδώ!!
    Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινικόλ μου χαίρομαι που απόλαυσες μια συγκλονιστικά αιρετική ανάρτηση και όσο για την αρχή κι εγω μπερδεύτηκα μη νομίζεις,οπότε σε δικαιολογώ απόλυτα.

      Διαγραφή
    2. Έχουμε μπερδέψει διάφορα πράγματα εδώ μέσα, αλλά σε διαβεβαιώ έγινε για καλο σκοπό ! Για να σκάσει το χειλάκι μας, Νικόλ μου ! Καλως ¨ηρθες, κοριτσάκι μου !!!

      Διαγραφή
    3. Οχι, δεν έσκασε μόνο το χειλάκι μας! ¨"Σκάσαμε" γενικώς από τα γέλια αλλά και τη χαρά που βγαίνει από δω , και όχι μόνο!!!

      Διαγραφή
    4. Περνάμε πολύ καλά κι αυτό βγαίνει και στον κόσμο και ΧΑΙΡΟΜΑΙ

      Διαγραφή
    5. Είμαστε ένας πολύ αγαπημένος θίασος, έχει δέσει η χημεία μεταξύ μας και αυτό περνάει στον κόσμο, είναι αλήθεια ! χχχαααααααα

      Διαγραφή
    6. Το ίδιο λέμε κε Σκηνοθέταααααααα, μη κουράζουμε το κοινό,μας πιστεύουν.

      Διαγραφή
    7. ΧΙ..ΧΙ.ΧΙ.ΧΙΧ... ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ..δεν μπορώ αλλο ..χρειαζομαι επιγόντως πάνες..!! σε ποιό σκαλοπατι ειμαι;;;

      Διαγραφή
  17. Μία όαση χαράς βρήκα εδώ και πολύ τη χάρηκα, οι απαντήσεις στα ερωτήματα, άκρως αποκαλυπτικές και συναρπαστικές συνάμα, κόψατε και ράψατε κυρίες μου και πολύ το απόλαυσα ....δυναμική επανεμφάνιση έκανες Φωτεινούλα μου με τα ωραία σου , παρεπιπτόντως η θήκη των γυαλιών , εξαιρετική, με βάζεις σε πειρασμό να περιλάβω και τις δικές μου, για τις απαντήσεις της Χαράς , δεν έχω λόγια....το κάτι άλλο, η κυρία
    ανταποκρίθηκε με ανυπέρβλητο χιούμορ , απολαυστικοί και οι σχολιαστές....τις καλημέρες μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταπεινά ευχαριστώ Κλαυδία μου,χαίρομαι ειλικρινά για όσους απόλαυσαν το παιχνίδι μας.

      Διαγραφή
    2. Η ευγένεια και η φιλοξενία το φόρτε μας! Θα χαρούμε να σας ξαναδούμε και στο επόμενο παιχνίδι που θα'χει και εικόνες!

      Διαγραφή
    3. το οπτικοακουστικο θα εχει τρελη επιτυχια!χαχαχα

      Διαγραφή
    4. Το ετοιμάζουμε κι αυτό, θα είναι το τρίτο σκέλος. Εδώ η προχειρότητα δεν έχει θέση. Είμαστε επαγγελματίες εμείς!

      Διαγραφή
    5. ΓΙΑ ΜΕΝΑ μιλάτε φαντάζομαι,διότι εσείς είστε πάντα στις κουίντες.

      Διαγραφή
    6. Για ΣΕΝΑ φρεγατα του ιονιου!!!!

      Διαγραφή
    7. Ρε παιδιά... η Φωτεινή που είναι; Εμείς θα δεχόμαστε τον κόσμο;

      Διαγραφή
    8. Εγω λίγη σου πέφτω,άλλωστε είμαι η Γυναίκα λάστιχο! μπορεί νάμαι εδώ,στο δικό μου ,παντού,θ αφήσω ακάλυπτη τη Φωτεινή που με τίμησε ;

      Διαγραφή
    9. ελα ντε!και εγω περιμενω ποτε θα μας τραταρει!γλυκο δεν εχει?

      Διαγραφή
    10. αααααα!καινουργιοοο! η Χαρα λαστιχο!εδω θα θελει σιγουρα βιντεο η αναρτηση!

      Διαγραφή
    11. Εμ έχω τόσες χάρες,αυτή αμφισβητείς;;; Ασε που ξέχασε και τη ραπτική μου ιδιότητα ν αναφέρει και με πλήγωσε

      Διαγραφή
    12. Αυτό θα πάρει και όσκαρ! Θα είναι η πρώτη ταινία- Παπαρήγα με όσκαρ!χχχχχχαααααααα

      Διαγραφή
    13. Χαρα η κοπτοραπτου!!!!!καινουργια επεισοδια!!!

      Διαγραφή
    14. Εκτός απο γυψόγαζα θα ζητάνε και τη Χαρά την Οσκαρική;;;;

      Διαγραφή
    15. Χαρούλα, πας φιρί φιρί για νέες συγκινήσεις !!!! Αλλά άσε καλύτερα, γιατί κι αυτές μου πέσανε λίγι βαριές, καθότι μη συνηθισμένη σε αιρετικές αναρτήσεις ! Μπουαχαχαχαχαχαχα ...

      Διαγραφή
    16. Εγω έχω βάλει στόχο ζωής Φωτεινούλα,συγκινήσεις μέχρι τελικής πτώσεως.Οταν θα πάψω να συγκινούμαι και ν αναστατώνομαι θάμαι νεκρή

      Διαγραφή
    17. κλεισε το στομα Φωτεινουλα.. στο αααα εμεινες παιδι μου; έχεις πολλα να μαθεις ακομα..!!!χι.χι.... καλα μην φωναζετε παω κατω...

      Διαγραφή
  18. Τι απολαυστική ανάρτηση!! Οι ερωτήσεις και απαντήσεις και των δυο σας ήταν τέλειες, χαχα! Επέστρεψες πολύ δυναμικά!
    Η θήκη είναι πολύ όμορφη.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μας και Τιμή μας Έλλη μας, που μοιράζεστε μαζί μας τις ανησυχίες μας !!! Και πάνω απ' όλα, σ' ευχαριστώ που πέρασες από δω, αν και σε υποδέχτηκε η καλύτερη οικοδέσποινα της γειτονιάς μας !!!! Που όσονούπω θα γίνει και οσκαρική μοδίστρα ! Έρε γλέντια ...

      Διαγραφή
    2. Το Οσκαρ ενδυματολόγου προβλέπετε να πάρω;;;;μπουχουχουυυ

      Διαγραφή
  19. E, ρε τι πανηγύρι στήσατε κι εγώ δεν πήρα χαμπάρι!
    Χα,χα! Αυτό δεν είναι επιστροφή, είναι ....μπουρλότο που 'λεγε κι η Σαπφώ!
    Είσαι σίγουρη πως θες να μας πεις που ήσουν και τι έκανες τόσο καιρό που έλειπες; Όχι γιατί έχουμε και μικρά στην παρέα... Χα,χα!
    Κι επειδή ανεφέρθη ο Βύζαντας, ένα έχω να πω: Φόρτσα Ρότσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά απ αυτή την ανάρτηση Νικούλι, ειλικρινά , περιμένεις να μάθεις τι μεσολάβησε τους νεκρούς μήνες; Μάλλον δεν είχε τόσο ενδιαφέρον όσο αυτό και γι αυτό προηγήθηκε.
      Τώρα αν θέλει η ιδιοκτήτρια μπορεί να εκθέσει περισσότερα του εαυτού της,θα της το επιτρέψω (εδω ξεμπροστιάστηκα εγω,αυτή θα προστατεύσω;)
      Forza Azzuro (είμαι βλέπεις fun ΚΑΙ του ιταλικού ποδοσφαίρου)

      Διαγραφή
    2. Τί περισσότερα να εκθέσω, Παναγία μου ;;; Και πολλά εξέθεσα και κατέθεσα στο βωμό της τέχνης ! Τί άλλο να κάνω ;;; Στριπτίζ ;;; Απαπα, τα έχω τα κιλάκια μου, αλλιώς το συζητούσα ! χχχαααααα
      Καλώς Ήρθες, Νικούλα μουυυυυυ !!!!

      Διαγραφή
    3. Γλύτωσε η Μπάρμπυ το εγκεφαλικό ,ας το πάθει τώρα με το σπριπτιζ.Τι λες παιδί μουυυυυ;;;;;

      Διαγραφή
    4. Λέμε, βρε παιδί μου ...
      (ε, το Μπαρμπουνάκι, θα το ξεκάνουμε οι τσουτσούδες ...)

      Διαγραφή
    5. μη χρησιμοποιείς άγνωστες λέξεις,συγκρατήσου

      Διαγραφή
  20. φτάνει που γυρισες! δεν μας νοιάζουν τα πως και τα γιατί..
    απόλαυσα την επανεμφανιση, παραξενευτηκα στο θεμα,η Χαρά ειναι μία και
    η ΧΑΡΑ μας ενώνει,
    όμως δεν παιζω σε επικειμενο γύρο, ερωτήσεων!!!
    αλλα βρε Φωτεινούλα,
    πότε τα προλάβατε ολα αυτα;
    πολλά φιλιά, καλως ήρθες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαρμπουνάκι
      εμένα ο όφις με ηπάτησεν,ορκίζομαι.
      Γύρος δε θα υπάρξει γιατί θέλει αρετήν και τόλμην ...το ερωτηματολόγιο και δε θέλουμε να φέρουμε κανένα σε δύσκολη θέση.Εγω πάντως μετά το πρωτο σοκ,το απόλαυσα γιατί η Φωτεινούλα τα κάνει όλα εύκολα.Ο,τι γίνεται με καλή πρόθεση εξαγνίζεται!
      Αλλωστε την προτιμώ έτσι να με "εκθέτει" (σιγά μην περιμένω τη Φωτεινή να εκτεθώ!) παρά τη σιωπή της
      Φιλάκια κι ευχαριστούμε για την κατανόηση

      Διαγραφή
    2. Συγχωρήστε τις μωρές! Δεχτείτε πως έχουμε το ακαταλόγιστο... Ευχαριστούμε που μας εμπιστευθήκατε, σε λίγο θα επανέλθουμε.

      Διαγραφή
    3. Μας εχουν καταλογίσειιιιιι,ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή
    4. Ποιος καλέ; Κανείς δεν μας κακολογεί. Μας αγαπάει ο κόσμος δεν το βλέπεις;;; Ανήκουμε στον λαό!

      Διαγραφή
    5. δεν είπα "καΚολογίσει"
      Πάλι σ έπιασαν τα Κομμουνιστικά σου;;;

      Διαγραφή
    6. Μπαρμπουνάκι μου, μη μας παρεξηγείς, είναι τα στερητικά σύνδρομα που μιλήσανε σε τούτη την ανάρτηση ! Εννοώ την αποχή από τα μπλογκικά δρώμενα ! Μη βάζετε άλλα πράματα με το νου σας ! Έλα, σεμνά !!!
      Φιλιά πολλά πολλά, Μπαρμπουνάκι μουυυυυ !!!!

      Διαγραφή
    7. Αντιλαμβάνομαι ότο μια έλλειψη προσοχής της έχουμε, λόγω του πιπεράτου θέματος και ό,τι θυμάται κανείς χαίρεται ! Συγκεντρωθείτε λέμεεεεεε ...

      Διαγραφή
    8. το θεμα αυτό δεν θελει συγκένρωση.. μαλλον απελευθέρωση θα ελεγα.. θελει....Αδέρφιιιιιιι μην κοιτάς..!!! ακατάλληλα δια ανηλίκους ειναι αυτα..!!

      Διαγραφή
  21. Καλώς όρισες και πάλι Φωτεινή μου και όπως βλέπω με πολύ όρεξη για πειράγματα. Οι ερωταπαντήσεις σου τέλειες περιμένω τώρα και τις Χαράς, να δω ποια είναι πιο ερωτιάρα και πιο τσαχπίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναγύρνα στα σχόλια Κατερίνα να πάρεις την απάντηση και περιμένω την ετυμηγορία σου

      Διαγραφή
    2. Καλώς την Κατερίνα μας !!! Κατερινάκι, ναι, πήγαινε μια βόλτα πιο πάνω και θα δεις πόσο ακομπλεξάριστο και ξύπνιο είναι το κορίτσι μας ! Τί, έτσι νομίζεις την τσιγκλάω ;;;

      Διαγραφή
    3. Στο αλτσχάιμερ δεν είναι που ξεχνάνε τα τωρινά και θυμούνται περασμένα μεγαλεία;;; Τέτοια έκλαμψη έπαθα

      Διαγραφή
  22. Απαντήσεις
    1. Καλώς τη να κι ας άργησε! Εγω ό,τι βρήκα κέρασα...

      Διαγραφή
    2. Πλάκα μάς κάνεις:;; Παιδί μου, περνάμε τέλεια!!! Αλλά μην ξανακάνεις τόσο καιρό να εμφανιστεις γιατι θα μελογχολήσουμε!!

      Διαγραφή
    3. Ναι βρε Πεπάκι μου, μελαγχολήσαμε ...
      Μόνο την πλήρωσε η χαρούλα, προκειμένου να ξεμελαγχολήσουμε !!!

      Διαγραφή
    4. Χαρά μου να ξεμελαγχολώ έτσι ανθρώπους που μπορούν να μας δώσουν χαρά.
      Κορίτσι σου φαίνεται οτι πλήρωσα ακριβά για να εκτεθώ;;;;χαχαχα

      Διαγραφή
    5. αχαααααααα, ώστε το παραδέχεσαι ... (τώρα ποιό ακριβώς, δεν έχει καμία σημασία ...)

      Διαγραφή
  23. Μου βγήκανε τα πόδια πάνω κάτω μέχρι να βρω το σωστό σημείο είμαι και μεγάλη γυναίκα που να φτάσω εσάς τις κοπελούδες που τρέχετε με χίλια .Χαρά μου εύγε δεν κώλωσες πουθενά γιαυτό σε χαίρομαι, είσαι σουπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέτοια ώρα, τέτοια λόγια....θα ξανάρθω αύριο να απολαύσω την ανάρτηση με την ησυχία μου...τώρα θα κοιτάξω ερωτικά μόνο τον Μορφέα...όχι παίζουμε!
    Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος ο Μορφέας Μαρία μου ..!!!!τον καλήτερο διάλεξες..!!χι.χι. φιλι..

      Διαγραφή
  25. Φανταστικές ακομπλεξάριστες απαντήσεις μπράβο σου Φωτεινή!Σου 'χω βραβειάκι για το καλωσόρισμα http://m-belladonna.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Άργησες να εμφανιστείς Φωτεινή μου και χαίρομαι ιδιαίτερα με την τσαχπίνικη και παιχνιδιάρα επιστροφή σου!! Με προκαλείς να "πειράξω" όλο τον κόσμο σήμερα!! Να γίνω αμαρτωλή!!! Που έχω κρυμμένα που να πάρει εκείνα τα σέξι μαύρα εσώρουχα!!! χαχαχα Θέλω να περάσω από Ερωτοδικείο!!! Τηλεφωνήματα κοινού αλά Σάσας δεν θα λάμβανα αλλά ποτέ δεν ξέρεις κιόλας!!! Τα κοιμισμένα ηφαίστεια ξυπνούν που και που!!!
    Πάω να την κάνω πριν εκτεθώ περισσότερο!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλησπέρα σε όλο το τρελοκομείο!! Ποιος σας ξαμόλησε καλέ;;;; Φωτεινή μου wellcome κι από κατάλαβα ήσουν ο ασκός του Αιόλου!! Άλλο που δεν θέλαν!! :) Τρελό κέφι!! Αυτά είναι!! Καλέ τι σεξοκόριτσα έχουμε στην γειτονιά!! Κανάς άντρας ρε παιδιά να βρει την υγειά του εδώ ας έρθει!!! Χαχαχα!!! Είστε τέλειες!!! Φωτεινή είσαι κι εσύ τσαχπινογαργαλιάρικο!! Χαχα!! Χαρά μου δεν είχα καμιά αμφιβολία!!! Πως να σε στριμώξουν!!! Με το ... Βύζα ήρθε το τέλος!! Κι η αρχή!!!! Είσαι εγγύηση!!! Απολαυστικότατες!!! Μπράβο!! Πανέμορφη κι η θήκη γυαλιών!! Φιλάκια πολλά!! Καλή βδομάδα Φωτεινή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να μπω ή να φύγω...όπως ήρθα??? Εγώ ένα βραβειάκι ήρθα να σου παραδώσω και έμεινα...αφώνου με αυτά που αντικρίζω!!! Ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι.... τι έχασα και προσπαθώ να αναπληρώσω τα...κενά ετεροχρονισμένα!!!! Σε...ροζ blogοκύκλωμα έπεσα!!!?? Κι εσύ Φωτεινή πρώτη απ΄όλες να σύρεις το...χορό????? Θοῦ, Κύριε, φυλακὴν τῷ στόµατί µου..... χαχαχαχαχα!!! Μπράβο, κοπέλες μου, πάντα τέτοια ξεφαντώματα!!! Σε τελική ανάλυση, μόνο το γέλιο μας έχει απομείνει!! Καλή εβδομάδα Φωτεινή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αντε ρε Ρουλαααα κατεβαινεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου'ρχεται κατακέφαλα...Ρούλα εξ ουρανού!

      Διαγραφή
    2. πιο γρηγορα κατεβαινες με το κομοδινο παντως !να το πουμε !!!!!!!χιχιχιι

      Διαγραφή
    3. Που να σας προλαβω τρελλοκόριτσα μου;..χι.χι. τελειες!!! θεές!!! το απολαυσα οσο δεν γίνεται.. δεν φαινεται εξ αλλου απο τα σφηναρίσματα;; εσένα ΄Μισιρλούμισιρλου..το μυαλο σου στο καμοδινο ειναι ακόμα;;; καλε κατεβηκαμε στο Ηράκλειο στα ξύλινα!!!!!! χι.χι. αλλα εχουμε βαλει γράσσο...χχι.χι

      Διαγραφή
    4. το μυαλο μου στα μυστικα της κρεβατοκαμαρας χαχαχαα

      Διαγραφή
    5. εκει κρύβονται τα καλητερότερα... !!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Στα πόσα κατεβηκα το καθυστερημενο;; μετα απο χαλια κουρτινες..που θελανε πλυσιμο και τα τιαυτα. .εεεεε ας σχολιασω με την ησυχία μου τωρα..χι.χι.αααα τι λεγαμε;; και θελεις Φωτεινούλα μου να θυμηθώ το θεμα της ανάρτησης;; χι.χι.. κατι για ερωτήσεις στην Χαρά ελεγες...κατι για θύκες γυαλιών.. τωρα θα σε γελασω και θα βγω εκτός θεματος..!!χι.χι. το μέγα θεμα για μενα ειναι ο ερχομός σου στην μπλοκογειτονια.. που ήρθες και..το γελιο..πηγε σύννεφο..!!!!χι.χι...και κανει τόσο καλό στην υγείααααα!!!!!!! βρε Φωτεινακι μου .. δεν αλάζεις επάγγελμα.;;; να γίνεις γιατρός του γελιου....!!!! ερε γλέντια..!!!!!!χι.χι..χι..χι.. ενα φιλί μεγαλο.. σε σένα και στην Πάτρα.. που είναι η σκέψη μου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Επειδή σε λίγο θα καούμε όλες στο πυρ το εξώτερον (λόγω υπερφόρτωσης σχολίων), κι έτσι μας πρέπει άλλωστε, θέλω να πω δυο λόγια γι'αυτό το σεμνό κορίτσι, το ταπεινό και χαμηλών τόνων, αγνό κορίτσι εκ Πατρών. Εύγε Φωτεινή γι'αυτήν την φωτισμένη ανάρτησή σου που μας έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσουμε μια πλευρά, άγνωστη ως τώρα, της αγαπημένης μας Χαράς (για την Χαρά θα μιλήσω άλλη ώρα...). Με πόση δύναμη, με πόσο πείσμα, άγγιξε ένα θέμα που όλοι θέλουν αλλά δεν τολμούν. Μπράβο Φωτεινή... άξια Πατρινιά!!! χχχχχχχαααααααααα... Κάψτε μας τώρα μπας και σωθούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. η σκέψη σου είναι εκεί και σε περιμένει φαντάζομαι...περισσότερο κι απ΄ τη Φωτεινούλα! Ξέρω τι λεω,και πρέπει να πας!Όμως συνδύασέ το με τις απόκριες!θα έχει τελειωσει και η εξεταστική του, θα εχει ξεμπλέξει και το κοριτσάκι εδω με τους φακκέλους!
    πολλά φιλιά σε όλη την ομάδα! απο το πρωτο σχόλιο ως και το λιγο πριν το 200στό!
    ΕΊΔΕΣ πόσο μας είχες λείψει κοριτσάκι;
    φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Παιδιά, κάντε κράτη, γιατί με καλεί το επαγγελματικό καθήκον από το οποίο δεν μπορώ να αποστώ ! Θα επιστρέψω όμως ... δημήτριος !
    Εκτός κι άν ωστόσο πάρει φωτιά η ανάρτηση από ...το πυρ το εξώτερον !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Kαι τώρα που εγω εκτέθηκα εσείς μ αποκωδικοποιήσατε,ελπίζω να συνεχίσετε να μ αγαπάτε το ίδιο,όσο εγω.
    Φωτεινούλα, μεγάλη μου Τιμή η πρώτη σου ανάρτηση μετά απο μακρόχρονη απουσία να μ αφορά και νάναι τόσο πικάντικη όσο εγω.
    Θα στο ανταποδώσω στην Πάτρα που θα μ εκπροσωπήσεις στις δικαστικές αίθουσες ή για αποκλήρωση, ή για χωρισμό.
    Φιλάκια όμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή