Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Για τη μαμά.

Αυτό είναι το δωράκι που έφτιαξα για την μανούλα μου που γιόρταζε προχθές. Δεν έχω καμία σχέση με την κοσμηματοποιία, αν και πολύ θα το ήθελα. Προσπάθησα, λοιπόν, να δώσω σχήμα σε ένα φύλλο ορείχαλκου και να το σφυρηλατήσω. Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Δεν έχει δεξιοτεχνία, αλλά σίγουρα έχει πολύ αγάπη. 



Το έβαλα σε μια συσκευασία από δημητριακά (ήταν διαφημιστικό το κουτάκι, γι΄αυτό είχε μικρό μέγεθος), αφού το έβαψα και το στόλισα με δαντελίτσα και κορδέλες.





Σημειωτέον ότι είμαι ο απόλυτος μαμάκιας ! Με παρακολουθούν οι γιατροί μου, αλλά δεν βλέπω θεαματικά αποτελέσματα !!! Χρόνια Πολλά, μανούλα μου, να μου είσαι  πάντα χαρούμενη και γερή.

2 σχόλια:

  1. ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ,(έστω και καθυστερημένα) για πολλά-πολλά-πολλά χρονια!!!
    Οταν μιλάω εγω για αισθητική, κέτι κόβει το μάτι μου! Εξαιρετική η συσκευασία, όσο για το δώρο φωνάζει "Σ ΑΓΑΠΩΩΩ"!!!


    Υ.Γ. Βγάλε την επαληθευση απο τα σχόλια,σπάει νεύρα χωρίς λόγο
    Φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μανούλα μου είναι πολύ ζεστός και τρυφερός άνθρωπος. Είναι υπέροχη οικοδέσποινα και αξιόπιστη φίλη. Για να μην αναφέρω το ταλέντο της στη διακόσμηση αλλά και στην κατά καιρούς τουρμπίνοποίηση μου (κοινώς με κάνει τουρμπίνα, ο νοών νοείτω). Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, Χαρουλίτα μου. Την λατρεύω, είναι το μοναχοπαίδι μου (ναι ναι καλά τα λέω) κι εύχομαι να είναι για πάντα δίπλα μου.
    Υ.Γ. Δεν είχα ιδέα για τα σχόλια, ελπίζω να το έφτιαξα. Ευχαριστώ για την επισήμανση ! ΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή