Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

Tasha, i love you !!!

Σκουλαρίκια με φωτό από πίνακα της Tasha Rarkinson με υγρό γυαλί

H Tasha Parkisnson είναι καναδή ταλαντούχα σχεδιάστρια - ζωγράφος.Λατρεύω τα έργα της γιατί έχει σαφείς παραπομπές σε παραμύθια και παράλληλα έχει καταφέρει να αναπτύξει μια κατάδική της τεχνοτροπία που (στα μάτια μου τουλάχιστον) την ξεχωρίζει. Ρίξτε μια ματιά στο blog της http://timewithtascha.blogspot.gr/ , γιατί νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Ειδικά για τις μαμάδες που θέλουν να διακοσμήσουν τα δωμάτια των μπουμπουκιών τους ή για τις μαμάδες που νιώθουν οι ίδιες μπουμπούκια. Εγώ δεν είμαι μανούλα, αλλά σίγουρα νιώθω μπουμπούκι ! Μπουχαχα !!! Α, και όταν δείτε την Tasha, μην της πείτε ότι έχω βάλει πίνακά της σε σκουλαρίκι. Tasha μου, Ι 'm sorry but i couldn't help my self !!! Love Always !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου