Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Κουταλoπίρουνα !

Βαρεθήκατε τα παλιά σας κουταλοπίρουνα ; Ψάχνετε τρόπο να κρεμάσετε το καινούριο σας γλαστράκι ; Θέλετε να δειπνήσετε υπό το φως των κερίων, χωρίς τα "κερία" να πιάνουν τόπο στο τραπέζι σας ; Ιδού κάποιες ενδιαφέρουσες ιδέες για την μεταποίηση των κουταλοπίρουνων που σας περισσεύουν ! Α, και τέρμα τα σημειωματάκια στο ψυγείο ! Καρφώστε τα στα πιρούνια ! Να πως έλκεται η προσοχή, λέμε !!! 


 
 Το Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ είναι το αγαπημένο μου ! Όχι πια   χριστουγεννιάτικες μπάλες. Μόνο χριστουγεννιάτικα πιρούνια ! Χεχε !!!

Και για όσα νοικοκυριά βαρέθηκαν τα παλιά τους ασημικά, ε μπορείτε να τα κάνετε ωραιότατα vintage κοσμήματα!
Εδώ θα βρείτε και το tutorial για τα δαχτυλίδια : http://kirstenerickson.blogspot.gr/2011/12/spoon-ring-tutorial.html
Γιατί όπου υπάρχει κρίση, υπάρχει και η λύση !!! Χεχεχε !!! 








25 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρήκα!Πολύ όμορφο το blog σου !Θα τα λέμε εις το εξής!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, φέτος αντί για μπάλες θα στολίσω κουταλοπήρουνα το Χριστουγεννιάτικο δέντρο!!!Γιουπιιιιι μ αρέσουν όλες οι ιδέες, αλλά κι εγω δεν έχω μείνει πίσω...δες εδώ
    http://kantomagapi.blogspot.gr/2011/02/blog-post_27.html
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι και συνέχισε με ωραίες ιδέες σε ροζ φόντο!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ω, το είδα !!! Υποκλίνομαι ! Με τριπλή βόλτα κιόλας ! Είσαι η μούσα μου !!! Κουταλάκια του σπιτιού μου, ε ε έρχομαι !!!! Φιλιά πολλάαα ΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πηγαινε να δεις τι γραφει η Ζαργανα (χαρα θ.)στην αναρτηση με το ποιημα!!!!χαχαχα
    Μη νομιζεις οτι εχεις γλυτωσει ....απο δω και περα αρχιζει το μαρτυριο σου χαχαχαχα
    Καλως ηρθες στην παρεα μας!(εχεις πολυ καλες αναρτησεις...τις ειδα οοολες)




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να λείπουν οι συστάσεις απο τους λοιπούς συγγενείς, το κορίτσι έχει αναγνωρίσει τη μούσα του (μουσείο ήθελε να πει, αλλά μην κοιτάς που είναι ευγενικό!)

      Διαγραφή
  5. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ:
    http://kantomagapi.blogspot.gr/2012/08/blog-post_2409.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαρηκα που σε βρηκα, αν και αργησα λιγο, αλλα βλεπεις ηρθα μεσω Ζακυνθου και ειναι πολλα τα χιλιομετρα. Και μιας και ειναι η πρωτη μου επισκεψη ειπα να μην ερθω με αδεια χερια,γι' αυτο αν θελεις κανε μια βολτα απο εδω, θα βρεις αρκετα ομορφα πραγματα.
    http://papirolascoloridas.blogspot.gr/
    http://mibauldeldecoupage.blogspot.gr/
    http://antique-passion.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Κατερίνα, δεν είπαμε να της κάνουμε και πάρτυ-έκπληξη και απολογείσαι για την καθυστέρηση,ας μας έκρουεν την θύραν, αφού ομολογεί οτι μας παρα κολουθούσε. Αμα σας λέω εγω οτι είναι γάτα, ήθελε να κάνει αίσθηση με την εμφάνισή της!
      Οσο για τα καλούδια σου, κόλησέ την κι αυτήν αλλαγή template και άντε να καταλαβαίνουμε μετά πού μπαίνουμε καθημερινά, είμαστε που είμαστε αλλού ντ αλλού απο τη ζέστη!!!χαχαχα
      Φωτεινή μη δίνεις σημασία, καλοδέξου την Κατερίνα (εκανε και τόσο δρομο)αλλά θα δεις οτι είναι αρχόντισσα!
      Οσο για το δικό σου ροζ, είναι εξίσου αρχοντικό και μη το παραβλέπεις.Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Σορπρίζ Πάρτυ ! Ναι Ναι ! (τί αχόρταγη, Θεέ μου !)
      Βρε παιδιά, το πιστεύετε ότι παρακολουθούσα μεν, αλλά δεν είχα πάρει χαμπάρι τί γινόταν εδώ πέρα ! Ωρε, εδώ εσείς περνάτε ωραία !!!! Ούτε καταλάβαινα πώς λειτουργούσαν τα σχόλια κτλ. Όπως καταλαβαίνεις, Χαρουλίτα, ήταν να μην πάρει ο στραβός κατήφορο ... Όσο για την "αίσθηση", πέρασε αλλά δεν κόλλησε, που λένε ... Φιλιά Πολλά ΧΧΧΧΧ

      Διαγραφή
    3. Καλωσήρθες στο blogάκι μου ! Τί να πω που όλες εσείς, οι υπόλοιπες "γάτες" μένετε σε blogoπαλάτια !!! Εγώ δεν έχω ακόμα πολλά να σε φιλέψω πέρα από το ειλικρινές μου καλωσόρισμα, εύχομαι όμως εν καιρώ να μπορέσω να επανορθώσω ! Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω μια ενδελεχή περιπλάνηση στο blogoπαλάτι σου, αν και από τώρα μου μυρίζονται νόστιμα φαγητά !!! Όσο για τα ξυλόγλυπτα, τί να πω, χάρμα οφθαλμών ! Τα δε sites πανέμορφα ! Άααντε πάλι να τυπώνω ! Φιλιά Πολλά, εύχομαι να τα πούμε σύντομα !!!

      Διαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ!!!!!
    ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ!!!!!!
    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!!
    ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ , ΠΑΩ ΝΑ ΨΑΞΩ ΛΙΓΟ!!!
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΤΩ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι, Καλώς Σας Βρήκα Όλες τις Γάτες (με πέταλα) που με τιμάτε με την παρουσία Σας !!! Περιηγήθηκα στο blog σου χθες ή προχθές το βράδυ έχοντας επιστρέψει από μια πολύ κουραστική μέρα και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από τις δημιουργίες σου ! Ομολογώ ότι επέμεινα στα "Συρτάρια" (γιατί μου έκανε εντύπωση ο τίτλος !!!) και ήταν πολύ όμορφη η απήχηση που είχε η πρωτοβουλία σου. Αυτή είναι η δύναμη του bloging σε συνδυασμό (προφανώς) με την γοητεία και της οικοδέσποινας ! Είμαι πολύ αρχάρια σε όλο αυτό και μπορεί να εντυπωσιάζομαι από τα αυτονόητα (πόσο άραγε αυτονόητα είναι ;), ωστόσο εκφράζω την εντυπώσεις μου χωρίς μοντάζ ! Δεν ήξερα σε ποια ανάρτησή σου να πρωτοσχολιάσω, πλη όμως ήμουν τόσο ντεφορμέ που δεν ήθελα να σου συστηθώ υπό μέτριες (εκ μέρους μου) συνθήκες !Χεχε ! Τα 'χω εγώ αυτά ! Με την πρώτη ευκαιρία θα σου ΄ρθω και εγγράφως στο blogoπαλάτι σου ! Τώρα, εάν βρήκες πού μπορείς να γραφτείς στο blogάκι μου, να μου το πεις κι εμένα ! Νομίζω ότι κάποια βλακεία έχω κάνει στο συγκεκριμένο θέμα ! Φιλιά Πολλά Πολλά, με χαρά μου θα τα λέμε !!!

      Διαγραφή
    2. Το σωστό είναι blogging και όχι bloging. Άμα σου λέω εγώ αρχάρια ...

      Διαγραφή
  8. Φωτεινή καλωσόρισες στην παρέα μας !!!!Όπως λέει και Χαρά είσαι γάτα με τα όλα σου!!!!Χα!Χα!Αυτη η ανάρτηση που είδα μου άρεσε πολύ !!!Πάω να δώ και τις υπόλοιπες !!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι Ηρακλειώτικο, Καλώς Σας Βρήκα !Είμαι κατά το ήμισυ Χανιώτισσα (από την μεριά του μπαμπά), οπότε είμαστε κατά τι συντέκνισσες ! Χα ! Και στο δικο σου blogoπαλάτι περιηγήθηκα χθες ή προχθές βράδυ όπως έλεγα και παραπάνω στην Rena και ΧΑΖΕΨΑ με το decoupage ! Βρε κορίτσι, τί έκανες με το αλουμινόχαρτο ;;; Χωρίς αστεία, νομίζω ότι πρέπει να κατοχυρώσεις την πατέντα ! Θέλω πολύ να επισκεφτώ και το δικό σου blog εγγράφως, αν και μη νομίζεις ότι θα είχα κάτι διαφορετικό να πω πέρα από : "Γουάου !" ή "Πώς το 'κανές αυτό ;;;" ή "Πανέμορφο" ή "Συγχαρητήριαααα" !!! Αλλά βρε Ρενάκι μου Ηρακλειώτικο ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ με δύο τέκνα κι ένα ακόμη μωρούλι ;;; Εγώ το σαρκίο μου έχω μόνο και τον σύζυγο (ο οποίος αυτοεξυπηρετείται κατά πολύ) και είμαι κατάκοπη ! Τί μπόζο που πρέπει να είμαι Θεέ μου !!! Χε Χε ! Θα σου δείξω κι εσένα δείγμα από δικό μου decoupage να σε ζαλίσω, λέμε !!! Φιλιά Πολλά Πολλά, με χαρά θα τα λέμε Συντέκνισσα !!!

      Διαγραφή
  9. θα βάλεις καμιά φορά αυτούς τους έρμους τους ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ να ξεστραβωθούμε εδώ μέσα; Κόσμο ακούω και κόσμο δεεε βλεπωωω!!!!
    Πάω να φύγω γιατί κόλλησα στα μέλια εδώ μέσα, κι όπως λέει η Ρένα...ας πρόσεχες!Δεν ήξερες δε ρώταγες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντεν κσέρει πώς μπαίνει το "αναγκνώστες", καρντιά μου !!! Κοινώς, είμαι βόδι και δεν ξέρω τί μου γίνεται, το κέρατό μου !!! Προσπάθησα αλλά η google δεν συνεργάζεται. Δάκτυλος προφανώς :((( Εκπέμπω sos απεγνωσμένα !!! Και η ώρα στα σχόλια λάθος δεν είναι ;;; Τί να πω, Φευ !!!!!

      Διαγραφή
    2. Όσο για το δεν ήξερα δε ρώταγα ... μακάρι να ρώταγα γενικώς νωρίτερα ... Μ΄αρέσουν οι κακές παρέεεες !!!!!!

      Διαγραφή
  10. Βρε πού μπλέξαμε!!!θα ξεχάσω κι αυτά που έμαθα η έρμη η γραία. Βρε καλό μου (τώρα καλό και κακές παρέες πάει;τα παλιόπαιδα τ ατίθασα,είμαστε εδώ μέσα) πήγαινε στον Πίνακα Ελέγχου-Σχεδίαση-"Προσθήκη γκάτζετ"-ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!
    Για να δω απόψε το φως τ αληθινό, αλλιώς θα σκίσω τα πτυχία μου (ως δασκάλα blogger,μη χ....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ti teleies kataskeyes!mou aresoun polu ola ayta pou ekanes me ta koutalia!einai teleia!
    perna ama theleis kai apo to blog moy mia boltoula kai elpizw na ta leme sixna!

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βίκυ μου, Καλωσήρθες ! Πολύ θα ήθελα οι κατασκευές με τα κουτάλια να είναι δικές μου, αλλά δεν είναι ! Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να τις περισυλλέξω από το διαδίκτυο και να τις αναρτήσω. Πέρασα και από το blog σου, είναι νεανικό και καλοστημένο ! Κι εσύ είσαι μια κούκλα ! Εύχομαι να γίνουν όλα τα όνειρά σου πραγματικότητα ! Εννοείται ότι θα τα λέμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Hello Fontini,
    I saw that you joined The Blog Sisters, and I wanted to welcome you, all the way from California!!

    I saw this post, using old flat wear al love all the clever ideas! I love crafting as well. It is so much fun to see how creative everyone is!

    Look me up, if you ever come to California!
    All the best,
    Barbara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλως σε βρηκα ωραιο μπλογκ , ωραιες ιδεες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλως σε βρηκα!
    Τι εκπληκτικες ιδεες!!!!
    Πανε τα μαχαιριπηρουνα θα τα ντεκοραρω ολα χαχα!!
    Πολυ ομορφο μπλογκ!
    φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή